שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    סוגי שתלים בניתוח להגדלת חזה

    בניתוח הגדלת חזה אנו יכולים להשתמש בשתלים, כבר כתבתי ואמרתי כי שתלי סיליקון הם מאד מאד בטוחים לשימוש וחלק גדול מהסערה שיש סביב שתלי סיליקון ברשתות החברתיות היא ממש לא מבוססת על מחקר אלא על "רב סרן שמועתי". יחד עם זאת שתלי סיליקון הם גוף זר וככאלה יש צורך לדעת בדיוק מהם השתלים בהם הרופא שלך עתיד להשתמש ומהן הנחיות המעקב לאורך השנים.

    חשוב לדעת את כל הפרטים הנחוצים על שתלי סיליקון לפני הניתוח

    חברה המייצרת שתלי סיליקון

    באשר לחברה המייצרת את שתלי הסיליקון, אני ממליצה בחום להשתמש בחברה שיש לה אישור של הFDA האמריקאי. זהו תו התקן המחמיר ביותר כיון שהוא דורש שנים רבות של מחקר לפני שהוא מאשר שימוש בשתל. השתלים היחידים היום עם תו התקן האמריקאי הם השתלים של חברת מנטור. אלו הם השתלים בהם אני משתמשת להבדיל בשחזורי השדיים בנשים אחרי סרטן שד ואלו הם השתלים בהם אני משתמשת בניתוחים הקוסמטים שלי.

    שתלים עגולים פרופיל בינוני 250CC

     

    סוג מעטפת של השתל

    באשר לסוג המעטפת של שתל הסיליקון, קיימים שתלים מחוספסים וקיימים שתלים חלקים. לפני כ15 שנים הפסקנו להשתמש בשתלים חלקים כיון שהם נטו לעשות סיבוך הנקרא התכווצות קופסית. זהו סיבוך שבו הקופסית, אותה רקמת חיבור, שהגוף יוצר באופן טבעי מסביב לשתל הסיליקון יודעת להיות הדוקה יותר ונוקשה יותר מסביב לשתלים חלקים. תופעת התכווצות הקופסית נותנת לשד מראה קשה יותר, גבוה יותר ומלאכותי יותר באופיו. זו הסיבה שעברנו לפני שנים רבות להשתמש בשתלים מחוספסים שכמעט ולא עושים את הסיבוך הזה כאשר הם ממוקמים מתחת לשריר.

    יחד עם זאת השתלים המחוספסים יודעים לעשות סיבוך מאד מאד נדיר של גידול ממקור של תאים למפטים שגם הוא מתפתח באותה הקופסית ונקרא ALCL. שכיחות הגידול בשתלים בהם אני משתמשת הוא 1:85,000 והוא מאד נדיר. הוא מתבטא בדרך כלל בנפיחות של השד כתוצאה מנוזל שנאגר סביב השתל כך שזה לא משהו שניתן שלא לשים לב אליו. בזמן היעוץ טרם הניתוח אני משוחחת עם האשה על היתרונות והחסרונות של כל שתל וביחד אנחנו מחליטים מה נכון לכל אשה.

    שתלים עגולים פרופיל בינוני 250CC

    צורת השתל

    באשר לצורת השתל, ישנם בדרך כארבע צורות של שתלים עגולים (לצערי הפסקתי להשתמש בשתלים אנטומים כיון שהשתלים האנטומים הקיימים כיום נוטים להסתובב יותר ולפגוע בצורת השד). לכל גודל של שתל עגול קיימים ארבעה פרופילים: פרופיל בינוני, בינוני פלוס, גבוה ואולטרה-גבוה. לכל פלסטיקאי יש את התפיסה האסתטית שלו ואני נוטה להשתמש בשני פרופילים מבין הארבעה שנותנים לי את התוצאה הטבעית ביותר- הפרופיל הבינוני פלוס והפרופיל הגבוה.

    כשאנחנו מדברים על פרופיל של שתל סיליקון אנחנו מדברים על מידת הקמירות שלו. ככל שהפרופיל יותר גבוה הקוטר של בסיס השתל יותר קטן והוא יותר קמור. לא תמיד הפרופיל הגבוה נותן תוצאה פחות טבעית בהשוואה לפרופיל הבינוני-פלוס. לפעמים דווקא הפרופיל הגבוה כיון שקוטרו קצר הוא נשאר נמוך על פני דופן החזה ונותן מראה טבעי יותר. אני נוהגת בזמן ניתוח להגדלת חזה להשתמש בסייזר- שתל זמני ולנסות את שני סוגי הפרופילים על מנת לראות מה נכון יותר לאשה הספציפית. כך אני בודקת איזה מבין השניים הוא המתאים ביותר למבנה הגוף ולרצונה של האשה.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...