שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, או הרמת חזה – פגישת היעוץ והציפיות

    אישה המגיעה לפגישת יעוץ לקראת ניתוח חזה, בין אם מדובר בהרמת חזה, הגדלת חזה או הקטנת חזה מביאה עימה המון ציפיות, מרביתן ברות ביצוע אך חלקן לא. חלק גדול מהיעוץ הראשוני מטרתו להבין בדיוק מאיפה האשה באה לניתוח, מה בדיוק מפריע לה, כמה זמן היא מבקשת את השינוי ומהן הציפיות המדויקות שלה. לצורך זה אני בין הפלסטיקאים היחידים בארץ שיש להם מצלמה תלת מימדית שנקראת VECTRA ותפקידה לבצע הדמיה של החזה טרם הניתוח על מנת שהאישה תדע בדיוק מה היא צפויה לקבל מהניתוח וחשוב באותה המידה, מה אי אפשר לקבל מהניתוח.

    אחד המשפטים הראשונים שחשוב להגיד לאשה המגיעה ליעוץ לקראת ניתוח הגדלת חזה הוא שהיא לעולם לא תהיה אישה עם שד גדול ושופע בצורה טבעית, בדומה לאשה שנולדה כך. באותו האופן בדיוק אישה המגיעה להקטנת חזה צריכה להבין שהיא לעולם לא תהיה אישה עם שד קטנטן. בכירורגיה פלסטית כל ניסיון לבצע שינוי קיצוני נידון לכשלון ולמראה לא טבעי. כדי שניתוח יהיה יפה והרמוני הוא חייב להתחשב במבנה הגוף והשד הקיים של האישה.

    ניתוח הגדלת חזה, הקטנת חזה, או הרמת חזה

    כמובן שאני מביאה איתי ליעוץ ולניתוח את התפיסה האישית שלי לגבי מה יפה לאשה

    אני מאד אוהבת מראה טבעי ולא מתאמץ ובדרך כלל הנשים שפונות אלי מעוניינות במראה הזה. יחד עם זאת בהגדרה "מראה טבעי" יש הרבה ניואנסים שחשוב מאד  לברר עם המטופלת.

    אני חושבת שיש לנו, כרופאים, חובה לחנך את הציבור. בדיוק כפי שרופאים מחנכים לשמירה על לחץ דם מאוזן, לאכילה בריאה, לפעילות גופנית, אני חושבת שזאת חובתנו להקדיש את הזמן לדיון ארוך עם המטופלת על מה שנכון לה באופן אישי, על מה שמתאים למבנה הגוף שלה, לאישיות שלה ולאשה שתהיה בעוד עשר שנים מהיום. להסביר לה שזה לא תמיד נכון לשים שתל בגודל מסוים כי זה הגודל ששמו לחברה שלה וזה מה שהיא רוצה.

    יש המון דקויות שחשוב לדון בהן עם האישה. להסתכל עליה בגובה העיניים ולא בצורה פטרונית של "אני יודע מה טוב בשבילך וזהו".

    זו הסיבה שאני דורשת שתי פגישות יעוץ לפחות לפני ניתוח. זה הכרחי כדי לבנות יחסי אמון והבנה. זוהי תפיסת עולמי באשר לתפקידי כרופאה וככירורגית פלסטית המבצעת את הניתוחים.

    לקביעת טיפול מילוי קמטים, אנא התקשרי למרפאה בטלפון 077-997-4453 או מלאי את פרטייך בטופס באתר ונחזור אליך בהקדם.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...