שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מתי כדאי לי לשקול ניתוח חזה?

    ניתוחי חזה מסיבות רפואיות ו/או אסתטיות הפכו בשנים האחרונות לנושא מבוקש בקרב נשים בכל גיל. עם זאת חשוב לציין כי כל ניתוח חזה באשר הוא כרוך בניתוח כירורגי על המשתמע מבחינת ההליכים, ההכנות, הביצוע וההחלמה ויש לקחת בחשבון גם תופעות לוואי וסיכונים הכרוכים בניתוחי חזה לסוגיהן הרבים. יחד עם זאת, המפתח העיקרי להצלחת ההליכים הכירורגיים הנ"ל הוא תכנון מוקפד, ובפרט בחירה גודל וצורת השד האופטימליים אותן רוצה המטופלת להשיג.

    ניתוח חזה – התהליך:

    לקראת כל ניתוח אסתטי בחזה, בין אם מדובר בהרמה, הגדלה או הקטנה  ישנם 2 מרכיבים המובילים לבחירה הטובה ביותר של גודל השדיים ושל צורתם: מבנה הגוף של המטופלת, והאופן שבו היא תופשת שדיים מושלמים. בנוסף, ישנו שיקול אחר בו גורם הזמן משפיע ובמילים אחרות מתי כדאי ו/או צריך לבצע ניתוח חזה?

    להתאים את הטיפול למטופל

    חשוב להבין שלא כל חלום ניתן להגשים, ואפילו המנתח הפלסטי המיומן ביותר לא יכול להבטיח למטופלת את השדיים שהיא תמיד רצתה לקבל. למעשה, ככל שהרופא מיומן ומנוסה יותר, כך הוא יודע טוב יותר מהו טווח האפשרויות, ובהתאם להשיג את התוצאות האופטימליות. עם זאת בחירת צורת השד וגודלו לא נתונה רק למנתח הפלסטי, אלא גם למטופלת. יחד יוכלו לבחור את מועד הניתוח וסוגו, שישיג את התוצאה שהיא מייחלת לה.

    סוגי הניתוחים וההבדלים בניהם

    כיום, קיימים מספר סוגי ניתוחי חזה, כל אישה יכולה לבחור בהתאם לנסיבות את מועד ביצוע הניתוח ואת הסוג הנדרש. בנסיבות בריאותיות כמו הסרת גידול והסרת השד או חלקו ניתן לבצע שחזור שדיים. במקרים אחרים של שד מרוקן או צונח או שנשים מפסיקות להניק ולהביא ילדים לעולם, זהו זמן טוב לביצוע ניתוח חזה קוסמטי בהתאם למצב הקליני כמו הגדלה, הרמה והקטנת חזה. בנוסף ישנן נשים צעירות שאינן מרוצות מהמראה של השדיים ורוצות לעשות שינוי אסתטי. במקרה כזה המועד הטוב ביותר במצבים אלו הוא ביצוע ניתוח לאחר תום התפתחות השדיים.

    איך לבחור מנתח?

    לאחר שבדקתן את כל השיקולים והצרכים ומצאתם את העיתוי הנכון ביותר לבצע את ניתוחי החזה, חשוב לבחור במרפאה וברופא בעל ידע והתמחות ספציפית לאותו סוג ניתוח אשר לו ניסיון עשיר ומוכח ושלגביו יש המלצות רבות. אחת הרופאות המנתחות והמובילות בתחום הרפואה האסתטית בישראל היא ד"ר שגית משולם דרזון.

    ד"ר שגית משולם – מומחית לניתוחים אסטטיים

    ד"ר שגית משולם דרזון הינה רופאה מנתחת מומחית בכירורגיה פלסטית ומשחזרת, חברה באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. רופאה בכירה ומנהלת תחום הכירורגיה המשחזרת של השד במרכז רפואי בילינסון. ומנהלת מרפאה לניתוחים אסתטיים שחזורים וטיפולים קוסמטיים בהרצליה פיתוח, מבצעת ניתוחי חזה מכל הסוגים, במקצועיות ובאיכות ללא פשרות. בתהליך הניתוח תבצע שגית משולם פגישת הערכות וייעוץ מקצועי וביחד עם המטופלת יתקבלו החלטות לגבי סוג הניתוח והמועד המתאים לשתיכן לקבלת התוצאה האפקטיבית ביותר ולשביעות רצונכן.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...