שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מתיחת פנים – אתן שאלתן ד"ר שגית משולם עונה!

    ניתוח מתיחת פנים נועד על מנת ליצור מראה צעיר ורענן לפנים ולשפר את מראה הפנים, קו הלסת וכן את אזור הצוואר. כחלק מתהליך ההתבגרות הטבעי שלנו, חשיפה לשמש ונזקי הסביבה, מאבד עור הפנים מגמישותו ומתקבל מראה עייף ומדולדל. לעיתים קן הלסת מטשטש ונראים עודפי עור בצוואר. בנוסף, מתחילים להופיע קמטי הבעה אשר הולכי ומעמיקים גם בצידי העיניים וגם בצידי ההפה.

    מאיזה גיל ניתן לעבור מתיחת פנים? ולמי מיועד הניתוח?

    ניתוח למתיחת פנים מיועד לנשים/גברים בדרך כלל לא לפני תחילת שנות החמישים אשר סובלים מריפיון עור בפנים ובצוואר אשר מקנה להם מראה פנים מבוגר ומדולדל.

    האם טיפול בחומרי מילוי יכול להחליף ניתוח למתיחת פנים?

    טיפול בוטוקס נועד בעיקר לתיקון קמטים בצידי העיניים והמצח. חומרי מילוי יכולים לטשטש קמטים באיזור הפה ולמלא איזורים מרוקנים ושקועים. הטיפולים הללו יכולים לדחות את הצורך במתיחת פנים וצוואר. יחד עם זאת כאשר צניחת הרקמות ועודפי העור הופכים משמעותיים בפנים ובצוואר, הטיפולים הקוסמטים לא יוכלו למנוע את הצורך בניתוח והשיפור שהם נותנים לא יהיה משמעותי.

    מה ההבדל בין מתיחת פנים לפילינג?

    מתיחת פנים נועדה לשיפור ולמתיחה של שרירי הפנים והצוואר ומקנה מראה צעיר והדוק כפי שהיה בגלאים מוקדמים בחייך.

    פילינג נועד לתקן כתמי עור וקמטוטים באזור הפנים על ידי הסרה של שכבת עור עליונה ובכך צמיחה מחודשת של שכבת עור עליונה למראה עור רענן. במקרים רבים מבצעים בשלב ראשון מתיחת פנים וצווארובשלב שני, במידה ויש צורך בשיפור איכות העור מבצעים פילינג לאחר מספר חודשים.

    האם הניתוח מסוכן?

    כל ניתוח טומן בחובו סיכון מסויים ואי וודאות. ניתן להפחית שכיחות הסיבוכים ע"י הצמדות להנחיות של דר' משולם-דרזון לפני ואחרי הניתוח. הנושאים כולם ידונו בפגישת היעוץ עם דר' משולם-דרזון.

    עישון חייב להפסק לפחות חודש לפני וחודש לאחר הניתוח.

    מה רמת הכאב בזמן הניתוח ולאחריו?

    ניתוח מתיחת פנים אינו מלווה בכאב משמעותי, לא בזמן הניתוח ולא לאחריו. התחושה המתוארת היא יותר של לחץ ומתח בעיקר באיזור הצוואר. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית בשילוב הרדמה מקומית וההתאוששות ממנו היא בדרך קלה. יחד עם זאת נפיחות ושטפי דם בימים הראשונים לאחר הניתוח הם הכרח ולא ניתן להמנע מכך.

    האם נראים צלקות על הפנים לאחר הניתוח?

    הצלקות מוסתרות בחריץ שבין האוזן ללחי ובחריץ שמאחורי האוזן ובתוך קו השיער. הצלקות בפנים מתרפאות מאד יפה והן בדרך כלל דקות מאד ואינן מורגשות אחרי זמן קצר.

    מהי הדרך הטובה לשמר את התוצאה לטווח ארוך?

    ישנם מספר טיפים לשמירת תוצאות הניתוח: ראשית להימנע מחשיפה ממושכת לשמש. להימנע משינויים משמעותיים  במשקל גוף, להמנע מעישון וצריכת משקאות אלכוהוליים, לשתות מים ולהקפיד על תזונה נכונה ובריאה.

    מהי משך תקופת ההחלמה?

    בדרך כלל מומלץ אשפוז של לילה לצורך השגחה. למחרת בבוקר, תבדקי ע"י דר' משולם, הצינוריות המנקזות יוסרו ותוחלף לך חבישה לחבישה קלה יותר. תהליך ההחלמה הוא אינדיווידואלי ומשתנה מאדם לאדם. יחד עם זאת, כבר ביום הניתוח יש ביכולתך לקום מהמיטה ולהתהלך בחופשיות. בשבועיים הראשונים רצוי לשכב עם ראש מורם. בשבועיים שלאחר הניתוח כל התפרים מוסרים או נספגים מעצמם ומרבית הנפיחות ושטפי הדם חולפים. במהלך התקופה הזו ניתן לשים מייק אפ לטישטוש. הצלקות מוסתרות בתוך השיער ובחריצי העור. כעבור עשרה ימים עד שבועיים ניתן בד"כ לשוב לעבודה ולפעילות היומיומית הרגילה, אך יש להימנע מפעילות ספורטיבית מאומצת כחודש ימים.

    רוצות לדעת יותר על ניתוח מתיחת פנים?הכנסי לסרטון הדגמה

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...