שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מהם הסיכונים בניתוח הרמת חזה וכיצד למנוע אותם?

    מניעת סיכונים בניתוחי הרמת חזה – ניתוח להרמת חזה הינו ניתוח אסתטי בלבד, ואין בו שום צורך רפואי. באמצעות הניתוח מבקשות נשים רבות להחזיר לעצמן את מראה החזה כפי שהיה להן בצעירותן, לפני שילדו והניקו. חשוב לדעת, שצניחת שדיים אינה נגרמת רק בגלל הריונות והנקות. לעיתים מדובר בתוצאה של הזדקנות העור ושל אובדן האלסטיות שלו, ולעיתים נובע הדבר משדיים גדולים וכבדים, מדיאטות קיצוניות חוזרות ונשנות או מסיבות תורשתיות. את הניתוח להרמת חזה רצוי לעשות לאחר שהסתיים פרק הלידות שכן לידה והנקה עלולות לפגוע בתוצאותיו.

    מניעת סיכונים בניתוחי הרמת חזה החל מהמפגש ייעוץ

    אם החלטת לבצע ניתוח הרמת חזה חשוב להיפגש ולהיוועץ עם מנתח פלסטי מיומן, מקצועי ומנוסה. גם הוא יבדוק קודם כול אם יש צורך בניתוח. בפגישה תתבקשי לומר מהן ציפיותייך מהניתוח, ואילו המנתח יסביר לך כיצד נעשה הניתוח, לאילו תוצאות ניתן לצפות ממנו ומהם הסיכונים הכרוכים בו.

    מניעת סיכונים בניתוחי הרמת חזה במהלך ההליך עצמו

    כדי להימנע מסיכונים מיותרים הקשורים בניתוח הרמת חזה הנעשה תחת הרדמה כללית, תידרשי לעשות בדיקות דם. ייתכן שגם תישלחי לעשות ממוגרפיה, צילום חזה ובדיקת אק"ג. על כך יחליט הרופא בהתאם למצבך. כמו כן אסור לעשות דיאטה חריפה בשבועות שלפני הניתוח כדי לא לפגוע בתהליך ההחלמה. כשבועיים לפני הניתוח יש להפסיק לעשן ולהפסיק נטילה של כדורים לדילול דם כמו אספירין. כמו כן אסור להיחשף לשמש. אסור לעבור את הניתוח בעת מחזור או בעת מחלה אפילו לא מחלה קלה כמו הצטננות, ואסור לעבור את הניתוח בבטן מלאה. יש להגיע אליו לאחר צום של שמונה שעות.

    מניעת סיכונים בניתוחי הרמת חזה

    מניעת סיכונים בניתוחי הרמת חזה בעזרת רופאה מומחית

    מאחר שמדובר בניתוח שנעשה בהרדמה מלאה, מתלווים אליו כל סיכוני ההרדמה. מעבר לכך טמונים בו סיכונים שהם ספציפיים לסוג הניתוח הזה כמו: התפתחות נמק בעטרה או בפטמה או בשתיהן, דימום מסיבי, שטפי דם, זיהומים (דלקות), פצעים שאינם מחלימים במקום שנותח, נפיחות של האזור המנותח, אובדן תחושה או רגישות יתר בפטמה, פגיעה ביכולת ההנקה, אובדן הסימטרייה בשדיים ועוד. על מנת שתוכלו לעבור את הניתוח בצורה מוצלחת ולהימנע מסיכונים אלה ואחרים, ישנה חשיבות רבה להיוועץ ברופא המנתח, להיערך בצורה מדויקת אחר ההנחיות, הבדיקות וכל הדרוש כחלק מתהליך טרום הניתוח כדי לעבור את הניתוח בצורה אפקטיבית ומוצלחת.

    אחת הרופואות המנתחות והמבצעות ניתוחי חזה כירורגיים ואסתטיים לרבות ניתוחי הרמה חזה, היא ד"ר שגית משולם דרזון, המבצעת את הניתוחים במרכז הרפואי לבריאות השד בבית החולים בילינסון ובמרכז הרפואי לרפואה אסתטית בהרצליה פיתוח. כחלק מתהליך טרום הניתוח להרמת חזה, מבצעת ד"ר שגית משולם דרזון, פגישת ייעוץ ראשוני לתיאום ציפיות, ולאחר מכן תבצע בדיקות יסודיות שיבטיחו לכן ניתוח יעיל ואפקטיבי המונע סיכונים מיותרים לקבלת תוצאה מושלמת.

    דוקטור שגית משולם-דרזון היא מנתחת פלסטית, מומחית בכירורגיה פלסטית, ניתוחי שחזור, ובעלת הבנה מעמיקה של קהל לקוחותיה – לה יש שנים רבות של ניסיון, אך גם המון מה לומר, וכדאי לכם לשמוע

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...