שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    העלמת / מילוי קמטים – עדיף מוקדם מאשר מאוחר

    ככל שהשנים חולפות, חלים שינויים פיזיולוגית הבאים לידי ביטוי במראה עור הפנים. הגיל, סגנון חיים, חשיפה לשמש וכמובן גם גנטיקה, מדקקים את העור ומביאים לאיבוד גמישותו ולהופעת קמטים. טיפולים למילוי קמטים נעשו נפוצים מאד והם הבחירה הראשונה לנשים שמתחילות להבחין בסימנים ראשונים של התבגרות העור. בטיפול קצר, מספר דקות, ללא צורך בהחלמה ניתן לקבל מראה טבעי ויפה הנשמר לטווח ארוך.

    העלמת קמטים

    לעור הפנים יש 3 שכבות : שכבת העור העליונה ביותר (אפידרמיס), האמצעית (דרמיס) והשכבה העמוקה ביותר (היפודרמיס). ככל שמתבגרים, שכבת האפידרמיס נהפכת לדקיקה יותר, העור מקבל מראה חיוור מעט ומתאפיין בשקיפות עדינה. כלי הדם בשכבת הדרמיס נהפכים פגיעים יותר, בלוטות החלב מפרישות פחות שומן ועל כן העור נהפך ליבש יותר ורגיש למפגעים וסימני הגיל. מאחר וחלה גם ירידה בהספקת הדם לעור, קצב התחדשות תאי העור מאט ומידת יכולתו להחלמה נפגעת.

    גורמים המזרזים הופעת קמטים: לגנטיקה תפקיד משמעותי בכל תהליך הזדקנות העור, אך גם אם התברכנו בגנים משובחים, אורח החיים שלנו יכול להשפיע רבות על הופעת הקמטים.הרגלי חיים כגון: חשיפה לשמש, עישון, ומחסור בשעות שינה גורמים להיווצרות קמטים ולמראה עור פנים עייף. לרוב מופיעים קמטים בפנים באזור: המצח, בין הגבות, בצידי העיניים, מצידי האף כלפי מטה אל זויות הפה, מזוית הפה אל קו הלסת, סביב השפתיים.

    חומרי המילוי מתחלקים לשתי קבוצות: חומרי מילוי קבועים וחומרי מילוי זמניים. נכון להיום, חומרי המילוי הנפוצים ביותר והבטוחים ביותר לשימוש הם חומרי מילוי זמניים שהינם בעלי השפעה זמנית ויש צורך בטיפולי תחזוקה בממוצע אחת לשנה על מנת לשמר את התוצאה.

    משך הטיפול

    משך הטיפול בחומרי מילוי הוא בין עשר לעשרים דקות. טרם ההזרקה ימרח קרם אלחוש על האזור המטופל. בחומר המילוי עצמו יש לידוקאין, חומר אלחוש מקומי, הדומה לזה שבשימוש אצל רופא השיניים והוא מאפשר הזרקה נוחה יותר ופחות כואבת. התוצאות הן מיידיות. משך ההשפעה הוא בין חצי שנה לשנה בהתאם לאזור ההזרקה ובסוג החומר.

    חומר המילוי מבוסס על חומצה היא לרונית, חומר שקיים בגוף באופן טבעי ולכן הגוף אינו מזהה אותו כגוף זר. החומצה ההיא לרונית היא במרקם של ג'ל, צפיפות החומר וצמיגותו תלויה באיזור שבו נרצה להזריקו, כתלות בעובי העור ובעומק ההזרקה. כדאי לבדוק שלחומר המוזרק יש את אישור משרד הבריאות האמריקאי או האירופי. מנסיוני, החומרים הטובים יותר הם לצערי גם היקרים יותר.

    המלצתי היא לפנות לכירורג פלסטי לקבלת ההסבר בנוגע לטיפול המתאים עבורך. כירורג פלסטי הוא היחידי השולט בכל סוגי הטיפולים הקיימים לעור המתבגר ולכן יוכל להציע לך את הטיפול הנכון ביותר. ישנן בעיות שלא ניתנות לפתרון על ידי הזרקת חומרי מילוי והזרקה במקרים הללו יכולה לגרום לתוצאה אסתטית לא רצויה ולתחושת החמצה.

    עם חלוף השנים אנו מזדקנים ולא ניתן למנוע את גזר דינו של הטבע. את הקמטים לעולם לא נוכל למנוע אך באמצעות שיטות טיפול וטכנולוגיות מתקדמות אנו בהחלט יכולים לעכב את הופעת הקמטים ולטשטש את עומקם.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...