שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    BEFORE YOUR SURGERY

    לקראת הניתוח

    פגישת ייעוץ אישית לניתוח חזה

    פגישת ייעוץ אישית

    שגית משולם כירורגיה פלסטית ואסתטית

    הצעד הראשון בתהליך לקראת הניתוח הוא היעוץ הראשוני עם הרופא. דר' משולם-דרזון, מנתחת פלסטית , נפגשת באופן אישי עם כל אחד מהמטופלים. זוהי ההזדמנות לשוחח עימה על הציפיות שלך, להתרשם ממנה אישית ומקצועית וכן לאפשר לה את ההזדמנות להבין את המטרות שלך(כמובן שלפני אנו ממליצים להסתכל בעמוד תמונות לפני /אחרי ) בניתוח ולבחון אם את אכן המועמדת המתאימה לפרוצדורה.

    ביעוץ, ד'ר משולם-דרזון תשאל אותך לגבי הרקע הרפואי שלך ותבדוק אותך בדיקה גופנית. היא תבחן ותעריך את אותו חלק בגופך (השדיים, הבטן, הפנים) שאותו היית מעוניינת לנתח ותסביר לך את פרטי הניתוח בדיוק ובאריכות. כן דר' משולם-דרזון תקפיד לעבור איתך ולהסביר לך על היתרונות של הניתוח, על מה שביכולתו להשיג וכן על חסרונותיו ועל מה שאין ביכולתו להשיג. היא תעבור איתך על סיבוכים אפשריים ועל האופציות השונות הקיימות לטיפול במצב. דר' משולם-דרזון תשוחח עימך על הציפיות שלך מהניתוח, תוודא שהן אכן ציפיות שניתן למלא ותספק לך את כל הליווי והמידע הנדרש בדרך להחלטה החשובה.

    אם יש בידך תמונות (מהעיתון, מהאינטרנט וכו') שמשקפות את הציפיות שלך, הביאי אותן ליעוץ. הן תסייענה לך להסביר ביתר דיוק את המראה אליו את שואפת ותאפשרנה לרופאה לבחון ולהסביר אם ניתן להשיג את המראה המבוקש באמצעות הניתוח. בנוסף, דר' משולם-דרזון גם תציג לך תמונות של לפני ואחרי על מנת להדגים לך מה הטכניקות הניתוחיות השונות יכולות להשיג ומה היא התוצאה הסופית הצפויה.

    לפני הפגישה אנא רשמי לך שאלות שעולות במוחך לגבי הניתוח שכן הרבה פעמים בזמן היעוץ חלק מהשאלות נשכח. במידה ושכחת לשאול שאלה בזמן היעוץ, הרגישי נוח לפנות אלינו בטלפון.

    לאחר היעוץ תרגישי שההחלטה שלך בדבר הניתוח היא החלטה מושכלת המבוססת על הבנה עמוקה של מהות הפרוצדורה, מטרתה, והתוצאה הסופית הצפויה.

    אל תהססי לקבוע פגישת יעוץ. נשמח לפגוש אותך ולסייע לך.

    בחירת מנתח לניתוחי חזה

    בחירת המנתח שלך

    שגית משולם כירורגיה פלסטית ואסתטית

    בחירת מנתח פלסטי היא אחת מההחלטות החשובות שתעשי. חשוב מאד שתרגישי נינוחה כשאת משוחחת עימו, שהתקשורת בינכם היא נעימה ואת מבינה היטב את הנאמר ומרגישה שמקשיבים לך ומקדישים לך את הזמן הראוי. קיימות מספר שאלות שעליך לשאול את עצמך בצאתך מהשיחה עם המנתח הפלסטי:

    האם המנתח הוא כירורג פלסטי בהכשרתו?
    ע"מ להיות כירורג פלסטי מומחה על הרופא לעבור שש שנות התמחות שבסופן עבר בחינות וקיבל תעודת מומחה לכירורגיה פלסטית מטעם משרד הבריאות. בקשי לראות תעודת מומחה.

    האם לכירורג הפלסטי יש תת התמחות בסוג ניתוחים מסויים?
    אמנם כל הפלסטיקאים מיומנים לבצע כל סוג של ניתוח. יחד עם זאת לכל פלסטיקאי יש ניתוחים מסויימים אותם הוא מבצע יותר מהאחרים. חלק מהפלסטיקאים רכשו הכשרה נוספת בחו"ל בסוג מסויים של ניתוחים. נסי למצוא פלסטיקאי שהניתוח שאת מעוניינת בו הוא הניתוח העיקרי שמבוצע על ידו ובדקי מהי ההכשרה שעבר בתחום.

    האם הכירורג שמבצע את הניתוח בבית חולים פרטי מבצע ניתוחים דומים בבית חולים ציבורי?

    כירורג פלסטי שמנתח גם בבית חולים ציבורי יבטיח לך שלמנתח שלך ידע רחב, נסיון עשיר ויכולת להתמודד עם סיבוכים נדירים במהלך הניתוח.

    הכנה לקראת ניתוח חזה

    הכנה לקראת הניתוח

    שגית משולם כירורגיה פלסטית ואסתטית

    כשבוע–שבועיים לפני הניתוח את תוזמני למרפאתה של דר' משולם-דרזון לפגישה קדם ניתוחית. תלקחנה תמונות שלך טרם הניתוח ואת תשלחי לבצע בדיקות משלימות בהתאם לצורך. בשיחה זו דר' משולם תשוחח איתך שוב בפרוטרוט על הניתוח וזו ההזדמנות שלך לשאול כל שאלה שעולה בדעתך.

    טרם הניתוח תקבלי רשימת הנחיות מפורטת. מילוי ההנחיות במדוייק יבטיח שגופך יהיה ערוך ומוכן בצורה הטובה ביותר לניתוח, יפחית בצורה משמעותית את שכיחות הסיבוכים ויסייע בהחלמה מהירה יותר.

    הנחיות טרם הניתוח:
    * ע"מ להפחית דימומים יש להפסיק שימוש באספירין ונגזרותיו, קומדין וכן כל תרופה אחרת שיש בה לדלל את הדם כשלושה שבועות טרם הניתוח.
    *הפסקת עישון. הניקוטין וכן חומרים אחרים שבסיגריה פוגעים באספקת הדם לרקמה, דבר שיש בו לפגוע ולהאט את ריפוי הפצע. ככלל מעשנים נוטים לרפא צלקות בצורה טובה פחות מלא-מעשנים והתוצאות האסתטיות בהתאם.
    קיימות פרוצדורות כדוגמת מתיחת פנים, מתיחת בטן או הקטנת שדיים שדר' משולם-דרזון לא תבצע במעשן פעיל.
    *אכילת מזון בריא טרם הניתוח ע"מ להכין את גופך בצורה האופטימלית טרם הניתוח.
    *יש להפסיק לקחת תרופות הומאופטיות או נטורופתיות שבועיים טרם הניתוח.
    *בלילה טרם הניתוח, יש להתקלח במים וסבון.
    *אין לאכול דבר אחרי חצות בלילה קודם לניתוח.
    *כדאי לדאוג למבוגר אחראי שיהיה זמין להיות איתך ביממה שלאחר הניתוח, בזמן ההתעוררות מההרדמה, וייקח אותך הביתה.
    *אם מדובר בניתוח שדיים, כדאי להגיע עם חולצה שאין צורך להפשילה מעל הראש. חולצת כפתורים או קרדיגן הם פתרון טוב.

    רשימת ההנחיות היא כללית לכל הניתוחים שדר' משולם-דרזון מבצעת. בנוסף תינתן בפגישה טרם הניתוח רשימה עם הנחיות יותר מפורטות עבור הניתוח הספציפי שלך. מילוי ההנחיות יאפשר לך לקבל את התוצאות האסתטיות המושלמות אליהן שואפת דר' משולם-דרזון בצורה הבטוחה והנוחה ביותר עבורך.

    תהליך החלמה ניתוחי חזה

    תהליך ההחלמה

    שגית משולם כירורגיה פלסטית ואסתטית

    בבוקר למחרת הניתוח דר' משולם-דרזון תבדוק אותך, ותצייד אותך בהנחיות לפני שתשוחררי לביתך.

    ההשפעה של חומרי ההרדמה יכולה להמשך כ-24 שעות ולכן רצוי שביממה הראשונה תהיי עם מלווה שיוכל להסיע אותך הביתה.

    קיימים מספר דברים שעליך להיות מודעת אליהם לאחר הניתוח הפלסטי. כמובן שבכל שאלה, אנא צלצלי למרפאה ונשמח לענות.

    נפיחות ושטפי דם
    נפיחות לאחר הניתוח היא דבר צפוי ותקין. היא חולפת בהדרגה בשבועות הראשונים לאחר הניתוח. מנוחה והגבלה בפעילות גופנית מאומצת יפחיתו את הנפיחות. קומפרסים קרים בימים הראשונים יסייעו גם הם.
    כאב

    מרבית החולים מתארים דרגה מסויימת של כאב וחוסר נוחות. אלו בד"כ חולפים לאחר מספר ימים. בזמן השהות בבית החולים ואח"כ בבית את תקבלי משככי כאבים שישלטו בכאב. במידה ואת חשה כאב למרות משככי הכאבים, אנא עדכני אותנו.

    חום גוף
    לאחר הניתוח חום הגוף עשוי לעלות סביב 38 מעלות ביממה הראשונה. במידה והחום ממשיך מעבר ליממה הראשונה, אנא עדכני אותנו.

    תפרים
    דר' משולם משתמשת בתפרים נספגים בד"כ. יומיים לאחר הניתוח ניתן לרחוץ את איזור הניתוח בצורה חופשית עם מים זורמים וסבון.

    פעילות גופנית
    פעילות גופנית קלה (הליכה לדוגמא) ניתן להתחיל כשבוע לאחר הניתוח. כמו כן ניתן לחזור לפעילויות היומיומיות כמו רחיצת כלים, בישול וכו'. יחד עם זאת פעילות מאומצת כמו הרמת משאות כבדים, שיעורי אירובי, אימון בחדר כושר וריצה יש להמנע למשך כחודש.

    ביקורות במרפאה
    כשבוע לאחר הניתוח את תוזמני למרפאתה של דר' משולם לביקורת ראשונה. ביקורות חוזרות הן בד"כ לאחר חודש, שלושה חודשים, ששה חודשים ושנה מיום הניתוח. מטרת הביקורת היא להבטיח תוצאה משביעה רצון לאורך זמן.