שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    כל האמת על שתלי הסיליקון

    לאחרונה שמעתי מבנות רבות כי הובטח להן כי שתלי הסיליקון לאחר ניתוח הגדלת שדיים הם לכל החיים ואין צורך בהחלפתם. השמועה הזו אינה נכונה. גם שתלי הסיליקון הטובים ביותר שמגיעים עם תעודת אחריות לכל החיים אינם לכל החיים ויש להחליפם, לפחות פעם אחת במהלך החיים.

    סיליקון בחזה – כל המידע

    קיימות שלוש חברות של שתלי סיליקון אשר יש להן אישור של ה-FOOD AND DRUG ADMINISTRATIONהאמריקאי (FDA) לשימוש. אישור זה הוא בעל חשיבות רבה וניתן מאד בקפידה לאחר שנים של מחקרים עם אלפי משתתפות. שלושת החברות הן MENTOR”", "ALLERGAN" ו-"SILIMED". השתלים של החברות הללו הם עמידים ביותר, מכילים סיליקון ג'ל צמיג ולא נוזלי המבטיח שגם כאשר חלילה נוצר קרע במעטפת, הסיליקון הצמיג נותר במקומו ולא נוטה לנדוד מחוץ לקופסית. כמו כן המעטפת שלהם חזקה וגמישה ומבטיחה עמידות. הם מגיעים עם תעודת אחריות לכל החיים. אלו השתלים בהם אני משתמשת ועליהם אני ממליצה. יחד עם זאת, גם שתלים אלו דורשים החלפה כעבור כעשרים שנה, גם כשאין כל עדות לבעיה.

    מעבר לטיבם של השתלים שהוא עניין שאין להתפשר לגביו, ההתלבטות העיקרית טרם ניתוח הגדלת חזה היא באשר לגודל וצורת השתל. בשיחותיי עם מטופלות לפני ניתוח להגדלת שדיים נושא הנפח של השתל הוא הנושא העיקרי המדובר. בנות רבות באות מראש עם נפח שתל רצוי שהוא בד"כ נפח השתל שיש לחברה שלהן. זוהי תפיסה שגויה כיון ששתל בנפח מסויים יראה גדול מאד על בחורה עם בית חזה צר וכמעט ולא יורגש בבחורה עם בית חזה רחב. כיצד אם כך נקבע את גודל השתל?

    סיליקון בחזה

    בשלב ה-1 נבחר את רוחב השתל

    ככלל, רוחב השתל צריך להיות קטן בכ-1 ס"מ מרוחב החזה של האשה. אנו מודדים את רוחב השד, נפחית כ-1 ס"מ ונמצא את רוחב השתל.

    בשלב ה-2 נבחר את צורת השתל

    לצורך בחירת צורת השתל על האשה לשאול עצמה: "כמה טבעית אני מבקשת שההגדלה שלי תהיה"? ההגדלה טבעית ביותר היא כזו שכשהאשה לובשת בגד ים לא ניתן לדעת שהאשה עברה ניתוח להגדלת חזה. היא לרוב תשאר עם אותה מידת חזיה ורק תמלא אותה יפה יותר, ללא צורך בריפוד. צורת השד נעשית נשית יותר ומלאה יותר אך המידה כמעט ואינה גדלה. הגדלה שכזו דורשת שתל עגול טבעי (פרופיל בינוני) או שתל אנטומי ובהכרח נפח השתל במקרה הזה יהיה קטן יותר.

    כאשר האשה מעוניינת להראות גדולה יותר בצורה משמעותית (כשתי מידות בגודל), עליה להבין כי הדבר יבוא על חשבון המראה הטבעי. במצבים כאלה, הקוטב העליון של השד יהיה מלא יותר ועגול יותר במראה דמוי PUSH UP. השתל המתאים פה הוא שתל בפרופיל גבוה. שתל זה מאפשר הכנסה של נפח גדול יותר.

    בשלב ה-3 נבחר את גודל השתל

    לאחר שאנו יודעים את רוחב השתל ואת צורתו, נוכל לקבוע בצורה די מדויקת מה יהיה גודלו. הגודל המדויק נקבע בחדר ניתוח לאחר שימוש בסייזר שהוא מעין שתל סיליקון זמני המוכנס לתוך הכיס שיצרנו תחת השד. אנו בוחנים את התוצאה עם השתל הזמני. זה השלב שבו הפלסטיקאי עשוי לבצע שינויים קטנים בגודל השתל על מנת שהשתל יתאים לאשה בצורה האופטימלית, ממש כמו נעל לכף הרגל.

    שואלים אותי לא פעם לגבי החלפת שתלי סיליקון. שתלי הסיליקון שהיו בשימוש בעבר היו פחות עמידים וחייבו החלפתם לעיתים קרובות. שתלי הסיליקון מהדור החדש עשויים מעטפת סיליקון קשיחה ועמידה מאד בפני לחץ ומתח. המעטפת לא מאפשרת לשתל להיקרע בקלות. תוכן השתל הוא של ג'ל סיליקון צמיג, המבטיח שגם במצבים הנדירים של קרע במעטפת השתל, התוכן יישאר בגבולות השד ויסולק בקלות בזמן החלפת השתל.

    המלצתי היא לבצע בדיקת הדמיה, USלאחר 15 שנה על מנת לאשר שלמות השתל ולשקול החלפת השתל כעבור 15-20 שנה גם במידה והשתל תקין.

    אשה שמגיעה להגדלת שדיים לאחר שעברה עם הפלסטיקאי המטפל בה את שלושת השלבים הללו, מבינה את מהות הניתוח ויודעת בדיוק למה לצפות לאחר הניתוח. הדבר יביא לשביעות רצון גבוהה מהניתוח לשכיחות נמוכה של סיבוכים אחר ניתוחיים.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...