שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הרמת חזה מחירים והמלצות

    ניתוח הרמת חזה יכול להתבצע ללא שתלי סיליקון כאשר ישנה די רקמת שד אותה ניתן לעצב מחדש. במצבים בהם אין די רקמת שד והשד מרוקן מאד יש צורך בשתלי סיליקון או בהזרקת שומן על מנת להוסיף תוכן לשד. ישנם גורמים שונים שנמצאים בבסיס ההחלטה שלכן לבחור את הכירורג שלכן. שני הנושאים העיקריים טרם הבחירה במנתח פלסטי הם נושא המחירים וההמלצות על מנתח פלסטי מומחה ומנוסה בתחום.

    הרמת חזה מחירים והמלצות בארץ

    קיימים מספר רכיבים שבונים ביחד את עלות הניתוח להרמת חזה. עלות שכרו של מנתח פלסטי נעה בין 15-25,000 שקלים והיא המרכיב העיקרי בעלות הניתוח. ככל שהכירורג בעל מומחיות רבה יותר בסוג הניתוח הספציפי ובעל נסיון רב יותר שכר המנתח יהיה גבוה יותר. בנוסף, ככל שמקרה מורכב יותר, העלות תהיה גבוהה יותר.

    רכיב שני הוא עלות חדר ניתוח. עלות חדר ניתוח היא בין 3000 ל4000 שקלים לשעה בממוצע ולכן ניתוח להרמת חזה שמשכו כשלוש שעות מתומחר בכ10,000 שקלים לחדר הניתוח.

    הרמת חזה מחירים והמלצות

    מחיר  שתלי סיליקון

    במידה ויומלץ לכן בנוסף להרמת החזה גם להוסיף שתלי סיליקון חשוב לקחת זאת בחשבון מבחינת המחירים. מחירם של שני שתלי סיליקון נע בין 3000-6000 שקלים. ההבדל במחירים נעוץ בעיקר בצורת השתל. שתלים אנטומים יקרים יותר בהשוואה לשתלים עגולים.

    פרמטרים נוספים

    ישנם פרמטרים נוספים המשפיעים על המחירים כמו: אשפוז לילה (800 עד 1,200 ₪), צוות עוזר בניתוח, חזיית ספורט ועוד. כאשר מקבלים הצעת מחיר יש להתייחס לכל מרכיב בנפרד בכדי לבצע השוואת מחירים נכונה בין מספר ההצעות שקיבלתן. בנוסף חשוב להתייחס לא רק למחיר אלא גם ובעיקר למקצועיות הפלסטיקאי ההמלצות עליו וכו'.

    רמות המחירים לניתוח הרמת חזה בישראל נעות בין 20,000 ₪ אצל פלסטיקאים פחות מנוסים או במכונים השונים ובקופות החולים ועד למחיר של 35,000 ₪ במקרים מורכבים יותר ואצל פלסטיקאים מיומנים יותר. מעבר למחירים לא פחות חשוב לבחור ברופא מנתח פלסטי מומלץ בעל ניסיון עשיר בתחום ומוכח. אחת הרופאות המובילות בתחום היא ד"ר שגית משולם דרזון.

    אודות ד״ר שגית משולם

    ד"ר שגית משולם דרזון, הינה אחת הרופאות המובילות בתחום ביצוע ניתוחי חזה כירורגיים פלסטיים. במסגרת תפקידה כמנהלת הכירורגיה המשחזרת של השד במרכז הרפואי רבין בבילינסון וכמנהלת המרפאה לניתוחים אסתטיים וקוסמטיים בהרצליה פיתוח. מבצעת ד"ר שגית משולם דרזון הרמת חזה עם או בלי שתלים. בעברה, ניסיון רב ומצטבר של ביצוע ניתוחים להרמת חזה באיכות ללא פשרות ואחוזי הצלחה מדהימים אשר מעידים עליה עשרות ההמלצות של מטופלות שעברו את הניתוח בהצלחה יתרה.

    בשל היותה אישה וכרופאה מנוסה ומקצועית, מעניקה ד"ר שגית משולם דרזון, שירותי ייעוץ והכוונה, ומתאימה את סוג הניתוח בהתאם למצבה הקליני של המטפלת, בקשותיה והאפשרויות המגוונות והמוצעות כיום בשוק במחירים אטרקטיביים ותנאי תשלום נוחים. ניסיונה המקצועי, והייעוץ המלווה בתיאום ציפיות, המחשה באמצעות תמונות, הסברה מפורטת על התהליך מתחילתו ועד לתקופת ההחלמה, מאפשרת לכן להנות משירות מקצועי, אמין ואיכותי שיענה על הציפיות והצרכים שלכן. ולשביעות רצונכן מהתוצאות. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר וצרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה ותיהנו ממחירים שווים ואיכות ללא פשרות

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...