שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הרמת חזה לפני ואחרי ההליך

    נשים רבות מרגישות עם השנים לא נוח עם החזה שלהן ושוקלות לעשות הרמת חזה. התחושה של חזה נפול, לא אסתטי, חזה שאיבד מגמישותו והחל ליפול, יכול להשתנות באמצעות ניתוח פלסטי לא מסובך ולא ארוך מידי. הסיבות שנשים בוחרות לבצע ניתוח הרמת חזה נובעות מהזדקנות טבעית של הגוף, החזה הפך שמוט ונפול יותר, לאחר מספר הריונות והנקות ויש מי שמבנה החזה שלהן פשוט פחות זקוף וגורם להם תחושה לא נוחה. לפני שאתן הולכות לעבור ניתוח מורכב כזה, חשוב מאוד לקבל ייעוץ פרטני ואישי, להיבדק על ידי מנתח פלסטי, במהלך שיחת הייעוץ חשוב מאוד לשתף את המנתח הפלסטי בסיבות ובמצבים שהביאו אתכן להחלטה הזו, כך שיוכל לכוון ולייעץ לכן לפי מה שמתאים. על מנת שתוכלו לקבל החלטה נכונה חשוב לא פחות לקבל מידע עדכני ואינפורמטיבי, לגבי כל ההליך לפני ואחרי הניתוח.

    הרמת חזה לפני ואחרי ההליך – פגישת הייעוץ

    בפגישת הייעוץ עם הרופא המנתח כחלק מההליך לפני הניתוח, תשאלו לגבי מצב בריאותכן ומחלות במשפחה. נשים מעל לגיל 30 תתבקשנה לעבור בדיקת כירורג שד טרם הניתוח וכן לבצע בדיקת ממוגרפיה. בזמן הייעוץ תקבלו הסבר מפורט על פרטי הניתוח להרמת חזה, צורת החתך המתאים למבנה השד הייחודי שלכן והאם יש צורך בתוספת נפח בדמות שתלי סיליקון בנוסף להרמה או שניתן להסתפק ברקמת השד הקיימת. לפגישה תתבקשו לרכוש חזיית ספורט הנרכסת מקדימה, ללא ברזלים או ריפוד במידה הצפויה אתה תוכלו למדוד ולבחון את המראה החדש שתרצו לקבל, כאשר את אותה החזייה תביאו אתכן ביום הניתוח. הערכות מוקדמת לפני הניתוח להרמת חזה תעניק לכן את התוצאה הטובה והבטוחה ביותר. חשוב להדגיש כי בניתוח הרמת חזה הוא ניתוח המחייב הפסקה מוחלטת של עישון לשלושה שבועות לפחות לפני ואחרי הניתוח.

    הרמת חזה לפני ואחרי

    הרמת חזה לפני ואחרי ההליך – הצום

    לאחר שנערכתם לפני הניתוח כנדרש וביצעתן את הנחיות הרופא המנתח כולל צום כ-8 שעות לפני הניתוח, תוכלו לגשת לניתוח בצורה בטוחה ולעבור את ההליך. לאחר הניתוח וחבישת הצלקות, תצטרכו לשהות לילה אחד לאשפוז כשלאחריו תבדקו על ידי הרופא המנתח ותישלחו לביתכן לתקופת החלמה הכוללת מנוחה, הימנעות מפעולות פיזיות מאומצות לתקופה של עד שבועיים ולאחריו תוכלו לחזור לשגרת יומכן בצורה הדרגתית. לאחר הניתוח השד עדיין בצקתי ונפוח במקצת. מרבית הנפיחות חולפת כעבור ששה שבועות והתחושה חוזרת למצב הרגיל. התפרים   נספגים, לא נראים על גבי העור ואין צורך להוציאם. בנוסף עליכן להישאר עם חזיית הספורט לכל היממה למשך ששה שבועות. תוכלו לחזור לשגרת יומכן תוך שבוע עד עשרה ימים אך להימנע ממאמץ גופני משמעותי או מהרמת חפצים כבדים למשך ששה שבועות.

    הרמת חזה לפני ואחרי ההליך

     

    לצפייה בגלריה המלאה

    הרמת חזה לפני ואחרי ההליך – ניתוח על ידי מנתח פלסטי מקצועי בלבד!

    על מנת שתוכלו לעבור את ההליך של ניתוח הרמת חזה בצורה קלה, בטוחה ואיכותית, חשוב שתבחרו במנתח פלסטי מומחה ומנוסה בעל המלצות כמו ד"ר שגית משולם דרזון. בהיותה רופאה מנתחת מומלצת, מומחית בכירורגיה פלסטית, מעניקה לכן  שירותי ייעוץ והכוונה, ומתאימה את סוג הניתוח בהתאם למצבכן הקליני, בקשותיכן והאפשרויות המגוונות והמוצעות כיום בשוק בעזרת מיטב הציוד הטכנולוגי מהמתקדם בעולם וצוות מיומן. ניסיונה המקצועי, והייעוץ המלווה בתיאום ציפיות, המחשה באמצעות תמונות, הסברה מפורטת על התהליך לפני ואחרי הניתוח כולל תקופת ההחלמה, מאפשרת לכן להנות משירות מקצועי, אמין ואיכותי שיענה על הציפיות והצרכים שלכן, הכולל הבטחה לתוצאות באיכות ללא פשרות. לפרטים נוספים, היכנסו לאתר וצרו קשר לתיאום פגישת ייעוץ והכוונה.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...