שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הרמת חזה השיטות הטובות ביותר

    הרמת חזה היא הניתוח המומלץ לנשים שחשות מסופקות מנפח החזה וגודלו אולם אינן מרוצות מכך שהשדיים נפולים.

    עבור נשים שסובלות לא רק מחזה נמוך אלא גם קטן לטעמן, הפתרון האופטימלי הוא ניתוח שמשלב הרמה עם הגדלת חזה. גם במקרים שלאחר לידה יש ישנן כאלו שתרצנה לבצע ניתוח הרמת חזה. נשים מניקות אשר רוצות להחזיר עטרה ליושנה ואת החזה לזקיפות שאפיינה אותו בעבר צריכות לחכות שנה ממועד סיום ההנקה ואז ניתן לבצע את הניתוח המדובר.

    הרמת חזה השיטות המודרניות

    לאור התפתחות המדע והטכנולוגיות הרפואיות, ניתן כיום לבצע ניתוחי הרמת חזה במספר שיטות. לרוב, משך הניתוח הוא בין שעתיים לשלוש שעות והוא מתבצע תחת הרדמה כללית. במהלך הניתוח הפטמה והעטרה מועברות למיקום גבוה יותר ע"ג השד, עודפי העור מוסרים ורקמת השד נאספת ומעוצבת מחדש למראה מלא וזקוף יותר. הצלקת המתקבלת לאחר הניתוח היא צלקת עדינה סביב העטרה וצלקת אנכית שיורדת מהעטרה כלפי מטה. במקרים מסוימים של צניחה קלה בלבד, ללא עודפי עור משמעותיים, ניתן להסתפק בצלקת סביב העטרה בלבד. במידה והשד מרוקן בצורה משמעותית ואין די רקמת שד לצורך ההרמה, יש צורך בהגדלת השדיים, באמצעות שתלי סיליקון, בנוסף להרמה שלהם.

    הרמת חזה שיטות מודרניות

     

    הרמת חזה השיטות האחרות

    שיטה נוספת שנכנסה לתחום לא מזמן היא שיטה של פיצול השד לרוחב. בחלקו העליון של השד יוצרים כיס, שלתוכו מוכנסות רקמות עור מהחלק התחתון של השד. בשלב הבא של הניתוח, לאחר סגירת הכיס, מורמת העטרה ואתה הפטמה למיקום האופטימלי עבורן בהתאם לגובה החדש של השד, והחזה כולו מקבל את המראה המבוקש. השימוש ברקמות של השד הקיים מאפשר לבצע את הניתוח ללא שתלים, שאותם יש להחליף כעבור מספר שנים ובמקרים מסוימים גם יוצרים צורך בניתוח חוזר. היכולת הטכנית הגבוהה שלו מבטיחה איכות ביצוע מקסימלית, ולא פחות חשוב, האנושיות שלו, שמבטיחה כי כל מטופלת תעבור את התהליך המורכב, הן פיזית והן רגשית, בקלות ובעיקר עם התחושה שהיא בידיים טובות.

    עם כל השיטות השונות לביצוע ניתוח הרמת חזה, התוצאות ומהלך הניתוח כולל ההחלמה, תלויות בעיקר בבחירת המנתח הפלסטי המתמחה בתחום זה של ניתוחים כירורגיים פלסטיים ואסתטיים. אחת הרופאות המנתחות בעלות הניסיון המוכח והמוניטין שצברה במהלך שנות עבודתה היא ד"ר שגית משולם דרזון.

    הרמת חזה

    הרמת חזה- איך זה קשור לרפואה אסתטית איכותית

    ד"ר שגית משולם דרזון הינה רופאה מנתחת בכירורגיה פלסטית ומשחזרת. מומחית בכירורגיה פלסטית ובנוסף חברה ומרצה בכנסים של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. מבצעת את עבודתה במרכז הרפואי רבין בבילינסון ומנהלת מרפאה לניתוחים אסתטיים ושחזורים וכן טיפולים קוסמטיים בהרצליה פיתוח. במסגרת התמחותה מבצעת ד"ר שגית משולם דרזון מגוון של ניתוחים כירורגיים, אסתטיים וקוסמטיים כמו: הגדלת חזה, הקטנת חזה ושחזור חזה לאחר כריתת שד חלקי או מלא. במסגרת הניתוח תבצע ד"ר שגית משולם דרזון, פגישת ייעוץ והתאמה כנדרש המלווה בבדיקות יסודיות, הסברים על כל התהליך, עלויות לניתוח הרמת חזה, התאמת השיטה היעילה והאפקטיבית ביותר וביחד תקבלו החלטות משותפות לגבי השיטה, ובמידת הצורך לגבי השתלים גודלם וסוגיהם.

    לאחר הניתוח להרמת החזה, תיבדקו באופן יסודי על ידי ד"ר שגית משולם דרזון וכן גם בתקופת ההחלמה ועד לקבלת תוצאה מושלמת ולשביעות רצונכן. אם גם אתן חושבות לבצע ניתוח שכזה מכל סיבה שהיא, אתן מוזמנות ליצור קשר עם הרופאה דרך האתר שברשת ולהתקשר לקביעת מועד פגישת ייעוץ והכוונה כנדרש.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...