שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מתי כדאי להחליף שתלי סיליקון בחזה ואילו סיכונים נילווים לכך?

    האם כדאי להחליף שתלי סיליקון ומתי כדאי?

    חשוב לזכור ששתלי סיליקון הם גוף זר. הם מתבלים עם השנים ומאבדים את חוזקם. זו הסיבה שגם את השתלים הטובים ביותר יש להחליף בסופו של דבר ולא קיים שתל סיליקון שאין צורך להחליפו.

    מתי יש להחליף את השתלים?

    נשאלת השאלה, מתי יש צורך בהחלפת השתלים? אין הנחיה מסודרת של משרד הבריאות הישראלי או האמריקאי באשר לתזמון של החלפת שתלי סיליקון. אין גם המלצות של חברות השתלים.
    אני נוהגת להשתמש בשתלי סיליקון של חברת מנטור. אלו הם השתלים הוותיקים ביותר והיחידים עם אישור משרד הבריאות האמריקאי שידוע בתקן המחמיר שלו. הדור החדש ביותר של השתלים הללו נקרא דור חמישי. שתלי הדור החמישי הם שתלים עם מעטפת חזקה וג'ל סיליקון יותר צמיג ופחות מימי. השתלים הללו עמידים מאד ואינני ממהרת להחליפם אלא אם עברו 15-20 שנים. התחלנו להשתמש בדור הזה של השתלים לפני כעשור כך שאשה שעברה הגדלת חזה עם שתלי מנטור בעשור האחרון אינה צריכה להחליף שתלים לפחות עוד עשר שנים.

    נשים שעברו הגדלת חזה לפני למעלה מ10 שנים והן אינן יודעות את שם חברת השתלים, אני ממליצה להן לעבור החלפה של השתלים. אין צורך להילחץ והניתוח לא צריך להיות מהיום למחר אך כדאי לבצעו ולהחליף את השתלים לאלו מהדור החדש והעמיד יותר.

    שתלי סיליקון בחזה

    האם יש הכרח להוציא את הקופסית?

    שאלה נוספת שאני תמיד נשאלת היא האם יש הכרח להוציא את הקופסית? ראשית יש להבין מהי אותה קופסית. הקופסית איננה גוף זר. זוהי רקמה שהגוף שלנו בונה מסביב לשתל הסיליקון כדי לבודד אותו. מדובר ברקמת חיבור השייכת לנו ואין מדובר בגוף זר או בחלק משתל הסיליקון. הוצאת הקופסית היא ניתוח מאד אגרסיבי, מדמם שיכול להשאיר עיוותים ושקעים בשד. אני לא ממליצה להוציא את הקופסית במרבית המקרים אלא אם יש אינדיקציות מיוחדות להוצאתה. השארת הקופסית יכולה לעזור מאד אם נרצה להזריק שומן במקום שתל הסיליקון כדי להמנע מהריקון המשמעותי של השד לאחר הוצאת השתלים.

    מעוניינת רק להוציא את השתלים מבלי להכניס שתלים חדשים? קראי את המאמר שכתבתי על הוצאת שתלים והזרקת שומן

    לקביעת תור ליעוץ  אנא התקשרי למרפאה בטלפון 077-997-4453 או מלאי את פרטייך בטופס באתר ונחזור אליך בהקדם.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...