שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    למי מתאים ניתוח הוצאת שתלים והזרקת שומן?

    אין הנחיה ברורה מתי כדאי להחליף שתלי סיליקון

    משרד הבריאות הישראלי לא מספק הנחיה כזו וגם לא משרד הבריאות האמריקאי. חלק מחברות השתלים מספקות אחריות לכל החיים אך אין משמעו של דבר שהשתלים שלהן מחזיקים מעמד לכל החיים. המלצתי החמה היא להחליף את השתלים כעבור 15 עד 20 שנים גם אם הכל תקין ואין כל תיעוד לקרע בשתל. כמובן שהדבר תלוי בסוג השתל ובפרמטרים שונים של האשה אבל ההמלצה בעינה עומדת: שתל הוא מוצר מדף ויש לו את אורך החיים שלו ולכן יש להחליפו.

    לאחרונה קיים טרנד של נשים שעברו הגדלת חזה בעברן והגיע הזמן להחליף את השתלים שמבקשות להוציא את השתלים ולהזריק שומן על מנת שהשד לא יוותר מרוקן. הספיקה להן ההתעסקות עם שתלי סיליקון וכעת הן מעוניינות בהוצאתם, גם במחיר של שד פחות מלא.

    ניתוח הוצאת שתלים והזרקת שומן

    מי מתאימה לסוג זה של ניתוח?

    נשים שמעוניינות במראה טבעי. שמודעות לכך שהזרקות שומן לעולם לא יתנו את הגודל והצורה של שתל סיליקון אלא רק ימלאו את מעטפת העור וימנעו מראה מרוקן של השד.

    נשים ללא הסטוריה של סרטן שד במשפחה הקרובה. הזרקות שומן לחזה לפעמים נראות בממוגרפיה דומות במראה שלהן לסרטן שד. בנשים עם רקע משפחתי של סרטן שד לא ניקח סיכון ונבצע ביופסיה לממצא החשוד גם אם אנחנו כמעט בטוחים שמדובר בהזרקות שומן ולא חלילה בממצא מסוכן. לכן נשים עם הסטוריה משפחתית של סרטן שד יכולות לעבור ביופסיות מיותרות

    נשים שיש להן מאגרי שומן במקומות שונים בגוף, קצת עודפי שומן בבטן, במותניים, בירכיים וכו'. נשים רזות לא מתאימות לפרוצדורה כיון שיש צורך בכמות לא קטנה של שומן לצורך מילוי החזה.

    נשים שמוכנות לעבור שני ניתוחים בהפרש של מספר חודשים. הרבה פעמים יש צורך ביותר מהזרקת שומן אחת על מנת לתת לשד את המלאות הרצויה. הניתוחים הללו אמנם פשוטים, עם חתך של 2 מ"מ באיזור השאיבה וחתך דומה באיזור ההזרקה אבל הם בכל זאת נמשכים כשעתיים- שעתיים וחצי והם נעשים בטשטוש או בהרדמה כללית. הסיבה לצורך בניתוח נוסף היא כיון שכ40 אחוזים מהשומן המוזרק עובר ספיגה ונעלם מהגוף. הזרקה נוספת תוסיף את הנפח הרצוי.

    לסיכום

    לנשים שממלאות את רשימת התנאים ניתוח להוצאת השתלים והזרקת שומן יכול להיות אופציה נהדרת וטבעית שתשחרר אותן לתמיד משתלי הסיליקון והמעקב אחריהם. זו לא אופציה חפה מחסרונות וכאמור היא אינה יודעת לתת את המלאות ומתיחת העור ששתל סיליקון יודע לתת אבל למי שמרגישה לא נוח עם הגוף הזר ומעוניינת למלא את השד ברקמה שלה זהו פתרון טוב שיש לשקול אותו עם הרופא המנתח.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...