שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הגדלת חזה לפני ואחרי הניתוח

    ניתוחי הגדלת חזה לפני ואחרי 

    ניתוח הגדלת חזה מיועד לנשים מעל גיל 18 בעלות חזה קטן, או אסימטרי או כאשר לחזה צורה לא תקינה הנובעת מצורת התפתחות השד או לאחר לידות והנקות כאשר לחזה נוצר מראה נפול ומרוקן. בדרך כלל, ניתוח הגדלת חזה הינו ניתוח פלסטי עם שביעות רצון גבוהה של המנותחות. מה שחשוב בעיקר לאותן נשים המראה של הגדלת חזה לפני ואחרי הניתוח וכך גם הם מצפות לקבל תוצאה איכותית שתענה על טעמן האישי ובהתאם לציפיותיהן.

    התוצאות של הגדלת חזה לפני ואחרי הניתוח

    אם החלטתן לבצע ניתוח הגדלת חזה חשוב לפנות לרופא מומחה בנושא בעל ניסיון מוכח וידע מקצועי. המנתח הפלסטי צריך למצוא את האיזון הנכון בין שאיפת המטופלת לבין הניתוח. ישנם שיקולים רבים בבחירת גודל השד סוג השתלים ונפחם והתאמה פרופורציונאלית לממדי הגוף של המטופלת ועל מנת להימנע מתופעות ללואי ונזקים גופניים אחרים. גודל השד כשמדברים על הגדלת חזה לפני ואחרי הניתוח הינו דבר חשוב שיש לקבל עליו החלטה רצינית כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר, למשך הזמן הארוך ביותר.

    לכן בחירת השתל הנכון לפני כניסה לניתוח הגדלת חזה דורשת קודם כל תאום ציפיות בין המטופלת למנתח. מדידות של נתוני השדיים הקיימים, מדידות של גודל ותצורת בית החזה. וכמובן, מדידות של משתלים מיוחדים אותם ניתן למדוד ולהתרשם מגודל השדיים טרם ניתוח הגדלת חזה. חשוב גם לראות תמונות מניתוחים אמתיים שביצע המנתח הפלסטי ולהתרשם מהתוצאות ולקבל השראה לאיזה גודל אתן רוצות להשיג.

    אודות ד״ר שגית משולם

    ד"ר שגית משולם דרזון הינה אחת הרופאות המנתחות הפלסטיות המובילות בישראל אשר מבצעות ניתוחים כירורגיים, פלסטיים ואסתטיים ובין השאר גם ניתוחי הגדלת חזה ברמה הגבוהה ביותר תוך שימוש בטכניקות מהמתקדמות ביותר בתחום. ד"ר שגית משולם דרזון הינה רופאה מנתחת בכירורגיה פלסטית ומשחזרת. מומחית בכירורגיה פלסטית, חברה ומרצה בכנסים של האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית. מבצעת את עבודתה במרכז הרפואי רבין בבילינסון ומנהלת מרפאה לניתוחים אסתטיים ושחזורים וכן טיפולים קוסמטיים בהרצליה פיתוח.

    במסגרת התמחותה מבצעת ד"ר שגית משולם דרזון מגוון של ניתוחים כירורגיים, אסתטיים וקוסמטיים כמו: הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה ושחזור חזה לאחר כריתת שד חלקי או מלא. במסגרת הניתוח להגדלת חזה תבצע ד"ר שגית משולם דרזון, פגישת ייעוץ והתאמה כנדרש המלווה בבדיקות יסודיות, הסברים על כל התהליך, התאמת השיטה היעילה והאפקטיבית ביותר, סוג השתלים, גודלם וצורתם, וביחד תקבלו החלטות משותפות.

    לאחר קבלת ההחלטה המשותפת, המטופלת תקבל הנחיות כיצד עליה להיערך לניתוח. הניתוח עצמו יבוצע באחת מהשיטות שנקבעו בשלב טרום הניתוח. לאחר מכן, המטופלת תיבדק על ידי ד"ר שגית משולם דרזון ותישלח לביתה לתקופת החלמה כנדרש. לאחר תקופת ההחלמה תוכלי להנות מהמראה החדש והאסתטי ומהתוצאות העונות על הציפיות שלך לפני ואחרי הניתוח להגדלת חזה.

    ניתוח הגדלת חזה אצל פלסטיקאית מקצועית ועטורת שבחים

    אם גם את רוצה לבצע ניתוח להגדלת חזה ולהשיג תוצאות איכותיות, בטוחות ולקבלת מראה מושלם? את מוזמנת להיכנס לאתר הבית של ד"ר שגית מושלם דרזון, להתרשם מכל התהליך כולל דוגמאות ותמונות אמתיות, ולקבוע פגישת ייעוץ והכוונה המותאמת לצרכים ולשאיפות שלך לעתיד.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...