שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    איך תדעי איזה גודל וצורת שד מתאימים לך?

    ניתוח להגדלת חזה הינו למעשה ניתוח קוסמטי, שנועד להגדיל את השד ולהגדיר טוב יותר את צורתו, באמצעות הכנסת שתל מתחת לרקמת השד או לשריר החזה.  גודל וצורת השתל הוא הנושא העיקרי בשיחת היעוץ טרם הניתוח.

    נשים רבות מרגישות אמביוולנטיות כשנושא הגודל עולה לדיון. מצד אחד הן מעוניינות במראה טבעי. מרביתן לא מעוניינות שכשהן לובשות חזיית בגד ים השד יראה מוגדל ומלאכותי. מצד שני, הן מעוניינות בשד מלא ונשי שימלא את החזיה ללא צורך בריפוד.
    ישנה נקודה חשובה שלדעתי לא תמיד מוסברת לנשים לפני ניתוח הגדלת חזה. להבדיל מהשד שהטבע נתן לנו שנראה טבעי גם כאשר הוא גדול, שד מוגדל על ידי שתל סיליקון לא יראה טבעי בנפחים גדולים וכאשר האישה מעוניינת בשד גדול מ CUP C היא צריכה להביא בחשבון שהתוצאה צפויה להיות מלאכותית יותר כיון שהנפח הגדול ידגיש יותר את הקוטב העליון של השד.

    מהו גודל השתל המתאים לך?

    הגורם החשוב ביותר הקובע את גודל השתל המתאים לך הוא רוחב השד שלך. ניתן להמשיל זאת לרכישת זוג נעליים. אישה במידת נעליים של 38 לא תרכוש זוג נעליים במידה 40 גם אם הן נורא מוצאות חן בעיניה. באותה צורה יש להתאים את גודל השתל ורוחבו למידות גופך. ההתאמה הזו היא חשובה מעין כמוה לתוצאות אידיאליות לאורך זמן.

    שתל סיליקון או מי מלח?

    קיימת עדיפות משמעותית לשתלי סיליקון לחזה על פני שתלי מי מלח שכן הם מעניקים לשד צורה יציבה יותר ומפחיתים בצורה משמעותית קיומם של קפלים בעור. שתלי הסיליקון בהם דר' משולם-דרזון משתמשת בנויים מעטפת עמידה ותכנם הוא סיליקון במרקם ג'לי צמיג שאינו דולף גם במצבים הנדירים בהם ישנו קרע בשתל. השתל הוא עמיד ביותר ואין הכרח להחליפו תוך פרק זמן מוגדר וידוע מראש. יחד עם זאת, נשים צעירות העוברות הגדלת חזה צריכות להביא בחשבון שהן תצטרכנה לעבור מתישהו במהלך חייהן ניתוח להחלפת השתלים בשתלים חדשים. יש לוודא שהשתל הנבחר הוא באישור משרד הבריאות האמריקאי, שהוא המחמיר ביותר.

    איך תדעי במה לבחור, שתל אנטומי או שתל עגול?

    כל אישה המתעניינת בניתוח להגדלת חזה בוודאי שמעה על שתלים עגולים ושתלים בצורת טיפה או אגס הנקראים שתלים אנטומים. מרבית הנשים מתאימות לשתלים עגולים וכאשר השתל העגול הוא בגודל מתאים ובפרופיל טבעי וממוקם תחת השריר, הוא יכול לתת צורה טבעית ויפה. שתלים אנטומים מתאימים יותר למצבים ספציפיים, מיוחדים כאשר צורת השד לא מוגדרת או לשחזורי שד לאחר סרטן שד. שתלים אנטומים עלולים להסתובב במהלך החיים ולהביא לשינוי בצורת השד. זהו החיסרון העיקרי שלהם ולכן השימוש בהם מוגבל למקרים מאד מוגדרים.

    שתל עגול

    מהו הפרופיל של השתל?

    רוחב השתל, כאמור, הוא נתון די קבוע ולא ניתן לשינוי כיון שהוא תלוי ברוחב השד של האישה. לעומת זאת הפרופיל של השתל הוא נתון שנקבע על ידי האישה. מהו הפרופיל? זהו בעצם הגובה של השתל ביחס לבית החזה. ככל שהפרופיל יותר נמוך, השתל הוא טבעי יותר. ככל שהפרופיל גבוה יותר, השתל מקבל מראה של חצי כדור ומקנה לשד מראה מלאכותי עם מלאות מוגזמת בקוטב התחתון. אני נוטה להזהיר בנות צעירות מפני פרופיל גבוה מדי כיון שהוא יכול להראות טוב כשאת צעירה עם רקמת שד מספקת שעוטפת ומטשטשת אותו, אך כאשר האשה מתבגרת ורקמת השד שלה מדקקת, השתל עשוי לבלוט יותר ולתת מראה מלאכותי וגס. לכן אני ממליצה על שני סוגי פרופילים בלבד (פרופיל בינוני פלוס ופרופיל גבוה) ולא על הגבוהים מדי.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...