שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Brachioplasty / Thigh Lift

    עיצוב זרועות וירכיים

    לאחר ירידה משמעותית במשקל או לעיתים פשוט בעקבות תהליך ההתבגרות או גנטיקה, יכולים להצטבר עודפי עור ושומן סביב הזרועות והירכיים. עודפי העור הללו מקנים לזרועות ולירכיים מראה רפוי ונפול. מתיחת הזרועות או הירכיים תעצב מחדש את האזור ותשיב לו את צורתו המוגדרת והאסתטית.


    טרם הניתוח

    בפגישת היעוץ הראשונה טרם הניתוח דר' משולם-דרזון תעבור עימך על פרטי מצב בריאותך ותערוך לך בדיקה גופנית.

    משקלך יחושב ביחס לגובה על מנת לשלול משקל יתר. משקל יתר נושא בחובו סיכונים מיותרים לסיבוכים ניתוחיים והרדמתיים ובנוסף, לא תאפשר לך לקבל את התוצאה האסתטית הרצויה מהניתוח. כמו כן יש לוודא שאת יציבה במשקלך ולא צפויה לתנודות משמעותיות במשקל לאחר הניתוח. עליה משמעותית במשקל תעוות את קוי המתאר שהושגו בניתוח ותחבל בתוצאה.

    תהליך הניתוח

    הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית. משך הניתוח לעיצוב הזרועות הוא כשעתיים ומשך ניתוח לעיצוב הירכיים הוא כשלוש שעות.

    עיצוב הזרועות

    בשלב ראשון, תתבצע שאיבת שומן מהאיזור הבעייתי וסביבו. דרך חתך קטן של כשני מילימטרים דר' משולם-דרזון תזריק כמות גבוהה של מים פיזיולוגים עם חומר הרדמה מקומית וחומר נוסף המכווץ כלי דם ומפחית דימומים ושטפי דם. הזרקת הנוזל גורמת לשומן להתנפח ולהתקשות ומסייעת לצינורית השאיבה לעבור בצורה חלקה תחת העור. לאחר הזרקת הנוזלים, ישאב השומן התת עורי דרך אותם חתכים קטנים ע"י צינורית מיוחדת תו"כ עיצוב ופיסול של האיזור המטופל.

    בשלב שני, תתבצע כריתת עודפי העור. צורת החתך והצלקת המתקבלת בעקבותיו תלויה בכמות עודפי העור הקיימים. כאשר עודפי העור הם קלים ניתן להסירם דרך צלקת רוחבית קטנה בבית השחי. כאשר עודפי העור הם משמעותיים יותר יש צורך בצלקת בצורת האות ך, כך שבנוסף לצלקת הרוחבית בבית השחי, ישנה צלקת אורכית בחלקה הפנימי של הזרוע.

    עיצוב הירכיים

    גם כאן, בשלב ראשון, תתבצע שאיבת שומן מהאיזור הבעייתי וסביבו. דרך חתך קטן של כשני מילימטרים דר' משולם-דרזון תזריק כמות גבוהה של מים פיזיולוגים עם חומר הרדמה מקומית וחומר נוסף המכווץ כלי דם ומפחית דימומים ושטפי דם. הזרקת הנוזל גורמת לשומן להתנפח ולהתקשות ומסייעת לצינורית השאיבה לעבור בצורה חלקה תחת העור. לאחר הזרקת הנוזלים, ישאב השומן העודף השטחי והעמוק דרך אותם חתכים קטנים ע"י צינורית מיוחדת תו"כ עיצוב ופיסול של האיזור המטופל.

    בשלב שני, תתבצע כריתת עודפי העור. גם כאן צורת החתך והצלקת המתקבלת תלויים בכמות עודפי העור באיזור. כאשר עודפי העור הם קלים, ניתן להסתפק בצלקת רוחבית במפשעה. הצלקת היא גבוהה ומוסתרת היטב. כאשר עודפי העור הם משמעותיים יותר יש צורך בתוספת של צלקת לאורך הירך הפנימית בנוסף לזו הרוחבית במפשעה- בצורת האות ך.

    בסיום מתיחת הזרועות או הירכיים תושאר בדרך כלל למספר ימים צינורית קטנה המנקזת הפרשות מהאיזור המנותח.

    החלמה לאחר הניתוח

    עיצוב זרועות אינו נעשה במסגרת אישפוז אך עיצוב ירכיים בדרך כלל דורש אישפוז להשגחה ללילה אחד.

    מיד לאחר הניתוח כבר תחושי בשינוי ניכר במראה האיזור אך השינוי המהותי יורגש כארבעה עד ששה שבועות לאחר הניתוח, כשהנפיחות תרד והעור יתכווץ ויתאים עצמו לקוי המתאר החדשים של גופך. חשוב לזכור כי עיצוב הירכיים והזרועות כרוך בצלקות שהולכות ומתבהרות עם הזמן אך הן קבועות ואינן נעלמות.

    בשבועות הראשונים צפי לשטפי דם שטחיים ולכאב עמום באיזור המנותח. הכאב נשלט על ידי משככי כאבים קלים שינתנו לך עם שחרורך מבית החולים. כן תתכן ירידה בתחושה באיזור. תופעה זו זמנית בד"כ וחולפת תוך מספר שבועות. מיד עם סיום הניתוח תולבשי במחוך מיוחד על האיזורים שנשאבו. המחוך יפחית את הבצקת והנפיחות, יסייע לעור להתכווץ ויזרז את מהלך ההחלמה. עליך ללבוש את המחוך יום ולילה למשך חודש ימים.

    תוכלי לחזור לעבודה ולשגרת יומך תוך יומיים- שלושה. פעילות גופנית קלה ניתן לבצע כעבור שבועיים אך יש להמתין ששה שבועות לפני פעילות גופנית מאומצת כמו ריצה.

    סיכונים

    כל ניתוח נושא עימו סיכון מסויים. בחירת רופא בעל ידע ונסיון תסייע לך למזער את הסיכונים הכרוכים בניתוח.

    הסיבוכים שיתכנו לאחר ניתוח לשאיבת שומן:

    • דימום באיזור המטופל.
    • זיהום המחייב הרחבת הטיפול האנטיביוטי ואישפוז לצורך מתן אנטיביוטיקה תוך ורידי.
    • תחושה ירודה זמנית באיזור המטופל.
    • הצטברות נוזל בחלל התת עורי בו בוצעה השאיבה (סרומה). הנוזל בד"כ נספג ע"י הגוף אך במצבים נדירים יש צורך לנקזו.
      מראה עור לא אחיד.
    • ריפוי ירוד של הצלקת.

    שיעור הסיבוכים הוא גבוה יותר במעשנים וסכרתיים. הצמדות להנחיות של דר' משולם-דרזון תסייע לך למזער את הסיכונים שבניתוח.

    מטופלות ממליצות

    שגית הנפלאה! תודה! תודה על התמיכה המקצועית, האדיבה והסבלנית. השליחות כשאת מגיעה ממנה לטפל בבנאדם נגעה לליבי, ולכל מי שמכיר אותך. המקצועיות שלך ותשומת הלב… "

    שגית היקרה, תודה מקרב לב על הטיפול המסור, החיוך הרחב, האופטימיות שנטעת בי, הליווי הצמוד לכל אורך הדרך. שזה ממש לא מובן מאליו. אני רוצה… "

    ישר שהגעתי למרפאה והכרתי את ד"ר משולם וסמדר הרגשתי שמפה מתחילה הדרך להגשמת החלום . מעבר לכך שד"ר משולם היא רופאה מדהימה, , מקצועית ,… "

    לדר' משולם! הקוסמת המקסימה על עצם היותך על סבלנותך ואנושיותך והמקצועיות הבלתי מעורערת. שאי ברכה על פועלך. "

    רציתי רק לומר תודה, ולהביא את מלוא הערכתי לך, על היחס והטיפול המסור. על ביצוע ניתוחים בצורה מדויקת ומושלמת. על הנכונות תמיד לעזור ועל השלווה.… "

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...