שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    כמה עולה ניתוח הגדלת חזה?

    כמה עולה ניתוח הגדלת חזה? ניתוח להגדלת חזה הינו אחד הניתוחים הפופולאריים ביותר בעשור האחרון. לצד בנות צעירות מבקשות חזה גדול ומלא יותר מזה שהטבע נתן, קיימות גם נשים מבוגרות יותר אשר אינן מעוניינות להגדיל את החזה אלא רק למלא אותו ולהחזירו למראה שקדם לשינויים במשקל, להריונות ולהנקות.

    כמה עולה ניתוח הגדלת חזה

    מחירי הניתוח המקובלים נעים בין 14,000 ל-24,000 שקלים.

    מחיר ניתוח הגדלת חזה

    כמה עולה ניתוח הגדלת חזה? יש כמה פרמטרים ראשיים:

    מוניטין וניסיון המנתח

    ישנם כיום 150 מנתחים פלסטיים בארץ אשר רשומים באיגוד הפלסטיקאים הישראלי. לכל אחד יש את הנסיון והמוניטין אשר צבר. הידע שלו והניסיון שרכש בניתוחי שדיים מגולמים במחיר שהוא גובה בעבור הניתוח. לפני שתחליטו על המנתח הפלסטי שיטפל בכן אני ממליצה לבדוק היטב מהו ניסיונו של הרופא, לשמוע המלצות, לראות תמונות מניתוחים שביצע ולהקשיב לתחושת הלב.

    סוג ההרדמה

    הגדלת שדיים יכולה להתבצע תחת הרדמה מקומית עם טשטוש או תחת הרדמה מלאה .סוג ההרדמה משפיע על עלות הניתוח כיוון שבהרדמה מלאה (ההרדמה המומלצת בעיני) דרושה נוכחות גם של רופא מרדים במשך כל זמן הניתוח ולכן הניתוח יקר יותר.

    שתלים אנטומים 225CC
    שתלים אנטומים 225CC

    משך הניתוח

    ניתוח הגדלת חזה יכול להמשך בין חצי שעה לשעה וחצי. ניתוח קצר חוסך עלויות למנתח אך בהכרח אינו רצוי עבורך. אמצעים הננקטים במהלך הניתוח על מנת לשמור על הסטריליות ולמנוע זיהומים מאריכים את משך הניתוח אך הם הכרחיים. כן הכרחי להושיב את המטופלת בזמן הניתוח על מנת לבחון את התוצאה במדוייק. גם ההושבה מאריכה זמן הניתוח וגם היא הכרחית.

    מורכבות הניתוח

    מצבים של אסימטריה בין הצדיים דורשים בד"כ שימוש בשתלים שונים לכל צד ולעיתים דורש גם הרמת שדיים בצד אחד או שניים. מצבים אלו הם מורכבים יותר ועל כן מביאים לעלות ניתוח גבוהה יותר.

    שתלים עגולים פרופיל גבוה 250CC
    שתלים עגולים פרופיל גבוה 250CC

    חדר ניתוח

    את הניתוח מבצעים בחדר ניתוח אשר יכול להיות או בבית חולים פרטי (כדוגמת בי"ח "אסותא" או "הרצליה מדיקל סנטר") או במרכז רפואי לניתוחים אסתטיים (מרכז רפואי "עתידים" רמת החייל, מרכז רפואי "רמת אביב", מרכז רפואי "נארא"). במרכז רפואי ניתן לאשפז ללילה אחד בלבד וחלות עליו מגבלות נוספות בהשוואה לבית חולים, אך עלות שעת חדר ניתוח בו היא זולה משמעותית בהשוואה לבית חולים פרטי. מרבית הניתוחים הקוסמטים מתבצעים במרכזים רפואיים אלא אם יש התוויות מיוחדות הדורשות בית חולים.

    סוגי שתלי הסיליקון

    קיימים סוגים רבים של שתלים המיועדים לניתוח להגדלת חזה. השתלים האיכותיים יותר, עם אישור משרד הבריאות האמריקאי או האירופי יקרים יותר. כמו כן קיימים שתלים עגולים לצד שתלים אנטומים (בצורת טיפה) היקרים יותר. בנוסף קיימים שתלי פוליורטן. אלו שתלי סיליקון המצופים במעטפת פוליורטן ומיוחסת להם הפחתה בשיעור סיבוך הנקרא "התכווצות קופסית". המחיר הממוצע לשתלים נע בין 3,000 ₪ ועד ל-8,000 ₪.

    צורך באשפוז לילה

    הצורך באשפוז נקבע בהתאם למורכבות הניתוח, משכו, סוג ההרדמה ומחלות הרקע של האשה. כל אלו מעורבים בהחלטת הכירורג באשר למשך האשפוז. יש מצבים הדורשים אשפוז ללילה (מתיחות בטן בד"כ וכן חלק ממתיחות הפנים) אך במרבית המקרים ניתן להסתפק באשפוז יום של מספר שעות. ניתוחים להגדלת חזה בד"כ אינם דורשים אשפוז למשך הלילה. עלות אשפוז ללילה נעה סביב 1,000 שקלים.

    למרות שניתן לראות כי לקביעת מחיר לניתוח הגדלת חזה ישנם מספר פרמטרים, המשתנים ממנותחת אחת לשנייה, הפרמטר העיקרי אשר קובע את עלות הניתוח הוא מוניטין הרופא וסוג השתלים.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...