שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    מה אסור ומה מותר לאחר ניתוח הגדלת חזה?

    לאחר ניתוח הגדלת חזה אינך יודעת מה מותר ומה אסור לך לעשות. את חוששת שמא תגרמי נזק בלי הפיך לשתלים ומדמיינת מצבים נוראיים שיכולים לקרות. למען האמת, נדירים מאד הנזקים שאת יכולה לגרום לעצמך לאחר ניתוח להגדלת חזה כך שאפשר להירגע.

    מה מותר לאחר ניתוח הגדלת חזה?

    בעקרון כל פעולה שלא גורמת לכאב או לאי נוחות משמעותית מותרת. מותר לך להרים ידיים לאחר הניתוח כדי להסתרק, לחפוף שיער ולצחצח שיניים. מותר לך לעבוד על המחשב או לבצע פעולות משק בית קלות כמו בישול ושטיפת כלים. מותר לך לישון על הצד (זה נורא לישון על הגב בלבד וממש לא נדרש. לעיתים כשישנים על הצד עוזר להניח כרית שתומכת בשד כנגד המזרון). מותר וצריך לצאת מהבית. מותר לבצע הליכות. מותר לאכול  ולשתות מה שרוצים. מותר לטוס כבר שבועיים-שלושה לאחר הניתוח. אין כל סכנה בטיסה.

    מה אסור לאחר ניתוח הגדלת חזה?

    בניתוח של הגדלה חזה תחת השריר, בחודש הראשון, כל פעילות שיש בה כדי להפעיל את שריר החזה הגדול רצוי שלא לבצע. לא להרים דברים כבדים (מעל שני ק"ג). יחד עם זאת אם את אמא לתינוק קטן אף אחד לא מצפה שלא תרימי את תינוקך חודש ימים. נסי לשבת ושיביאו אותו אליך לחיבוק. גם אם תקבלי ממנו מכה קטנה זה לא יגרום כל נזק. רצוי שלא לרוץ (הליכות כאמור מותר). רצוי שלא לשכב על הבטן על מנת שלא לדחוק את השתלים לצדדים. ים ובריכה הם שני מקורות מים מאד לא נקיים ולכן כדאי שלא לטבול בהם לפחות לחודשיים מיום הניתוח.

    נשים רבות מבקשות ללכת בלי חזיה לאחר ניתוח להגדלת חזה. תשובתי היא שכדאי מאד ללכת עם חזיות כיון שכח הכבידה מנצח את כולנו. כדאי לשמור על שד מורם ויפה עם חזיה מתאימה. כמובן שבלילה אין צורך ללבוש חזיה ואם מדי פעם את רוצה ללבוש שמלה ללא חזיה את יכולה לעשות זאת ללא חשש.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...