שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הגדלת חזה עם שומן עצמי

    לאילו נשים מתאים ניתוח הגדלת חזה עם שומן עצמוני?

    1. ראשית מדובר בנשים המבקשות חזה טבעי ביותר. כאלו שאפילו לא רוצות לשנות את מידת החזיה שלהן, אלא רק למלא אותה טוב יותר. נשים המבקשות יותר שינוי בצורת השד ופחות בגודל השד.  הוא מאד מתאים לנשים עם שד שהתרוקן מעט עם השנים ואיבד מנפחו. הסיבה לכך היא שמידת החזה צפויה לגדול רק בכחצי מידה עד מידה. מה שישתנה בעיקר הוא צורת השד שתהפוך עגולה ומלאה יותר.
    2. יש צורך במעטפת עור מעט רפויה ולכן הניתוח יותר מתאים לנשים בגילאי השלושים-ארבעים לחייהן ולא לבנות צעירות בשנות העשרים, לפני לידות והנקות, שמעטפת העור שלהן הדוקה.
    3. נשים המוכנות לעבור גם שתי פרוצדורות לצורך הגדלת חזה בהזרקה. מדובר בשתי פרוצדורות המבוצעות בהרדמה כללית או תחת טשטוש עם הרדמה מקומית. יש להמתין כשלושה חודשים בין פרוצדורה אחת לשניה.
    4. נשים שיש להן שומן עודף בפלג הגוף התחתון. באשה רזה לא ניתן יהיה להפיק די שומן לצורך הגדלת החזה. יש צורך ברקמת שומן בבטן, במותניים ובאגן.
    5. הניתוח מאד מתאים לנשים לאחר ניתוח הגדלה עם שתלי סיליקון שמבקשות להוציא את השתלים ואינן מעוניינות בהחלפת השתלים הישנים בכאלו חדשים. כאשר נוציא את שתלי הסיליקון הישנים השד שיתקבל יראה מרוקן מאד עם עור עודף ביחס לרקמת השד שהדקקה. הזרקת שומן לשד לאחר הוצאת השתלים תמנע את הריקון הצפוי ותקנה לשד מראה מלא ויפה יותר.
    6. נשים ללא היסטוריה אישית או משפחתית של סרטן שד. נשים הנמצאות בקבוצת סיכון לסרטן שד ככלל אינני ממליצה להן לעבור פרוצדורה קוסמטית של החזה, לא עם הזרקת שומן ולא עם שתלי סיליקון. הסיבה לכך אינה סכנה הטמונה בניתוח אלא שהמעקב הרדיולוגי אחר החזה באמצעות בדיקת הממוגרפיה צפוי להיות בעייתי יותר בשל הניתוח הקוסמטי.
    7. מילוי השד עם שומן עצמי מתאים גם לנשים עם שד מעט נפול שלא מעוניינות בהרמת חזה. כל עוד הפטמה "מסתכלת" קדימה, ניתן לבצע מילוי של השד עם תוצאה יפה. כאשר הפטמה "מסתכלת" כלפי מטה יש צורך בהרמתה בניתוח להרמת חזה ומילוי בלבד של החזה לא יועיל.
    8. לנשים עם אסימטריה של החזה שחורגת מהנורמה. בעבר האפשרות היחידה לטיפול באסימטריה הייתה להשתמש בשתלי סיליקון בגדלים שונים או להגדיל רק את הצד הקטן יותר. היום ניתן להגדיל את השד הקטן על ידי הזרקת שומן ולהימנע משימוש בשתלי סיליקון.

    כיצד מתבצע ניתוח הגדלת חזה עם שומן עצמוני?

    ניתוח הגדלת חזה בהזרקה צריך להיעשות על ידי כירורג פלסטי המיומן בהזרקת שומן לחזה שכן חשוב שלא להזריק לתוך רקמת השד עצמה על מנת שלא לגרום לגושים חשודים בזמן בדיקת הממוגרפיה. יש להזריק מסביב לרקמת השד- מעליה ומתחתיה. כאמור, הרבה פעמים יש צורך בשתי פרוצדורות בהפרש של מספר חודשים בינהן על מנת להגיע לתוצאה אופטימלית. הסיבה לכך היא כיון שחלק מהשומן המוזרק (כשלושים אחוזים בממוצע) יספג במהלך החודשים הראשונים לאחר הניתוח. אחוז השומן שנשאר תלוי בגורמים רבים לרבות טכניקת השאיבה וההזרקה והמכשור שבו משתמש הכירורג. טכניקה טובה ועדינה לצד מכשור אופטימלי עשויים להביא לכשבעים אחוזים מהשומן המוזרק להשאר מבלי להספג. השומן הנותר לאחר שנה ישאר בד"כ לתמיד.

    ההחלמה מניתוח הגדלת חזה עם שומן עצמי

    ניתוח להגדלת חזה עם הזרקת שומן כואב פחות מניתוח להגדלה עם שתלי סיליקון. הכאב הוא בעיקר באיזורים מהם שאבנו את השומן ופחות בחזה. האשה יכולה לחזור לעבודה כעבור יומיים-שלושה. יש צורך במחוך או חבישה אלסטית לאיזורים מהם שאבנו את השומן. לחזה רצוי לשים גוזיה שאינה לוחצת לששת השבועות הראשונים.

    תקופת ההחלמה מהניתוח

    ניתוח להגדלת חזה עם הזרקת שומן כואב פחות מניתוח להגדלה עם שתלי סיליקון. הכאב הוא בעיקר באזורים מהם שאבנו את השומן ופחות בחזה. האישה יכולה לחזור לעבודה כעבור יומיים-שלושה. יש צורך במחוך או חבישה אלסטית לאזורים מהם שאבנו את השומן. לחזה רצוי לשים חזיית ספורט לששת השבועות הראשונים כדי למנוע תזוזה יתרה של השד ולאפשר לתאי השומן להקלט.

    לצפייה בתמונות לפני/אחרי לחצי כאן

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...