שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הגדלת חזה והנקה – זה אפשרי ועוד איך!

    הגדלת חזה והנקה? ניתוח להגדלת חזה, הניתוח הפלסטי המבוקש ביותר בשנים האחרונות, מאפשר לנשים בעלות חזה קטן לעצב ולהגדיל את החזה בהתאם למבנה גופן ולשאיפותיהן. יחד עם זאת יש הרבה שאלות שסובבות את הנושא ואחת משמעותית במיוחד, האם לאחר הניתוח הן תוכלנה להניק. אז זהו…שכן..!

    הגדלת חזה והנקה – כל התשובות

    בפגישת היעוץ עם הרופא

    לפני קבלת החלטה על הליך הניתוחי חשוב להיפגש עם הרופא המנתח ולקבל ממנו את כל האינפורמציה הנדרשת והמקיפה סביב הנושא. בפגישת היעוץ יעלו הציפיות גם לגבי מראה השד וגם לגבי רצונותיך, כאשר גם אם הינך בת 20 וחשיבה על הקמת משפחה הינה רחוקה ממך חשוב לזכור להיות פתוח לנושא ולתת דגש לרצונותיך להניק בבוא העת.

    במהלך פגישת היעוץ הרופא יעבור איתך גם על הנתונים הכללים, מבנה גופך ומבנה השד, וכן על הציפיות שלך למראה החזה לאחר הניתוח, לאחר שקלול כל אלו, ימליץ על הגודל הרצוי מבנה השתלים המתאים לגופך ולא פחות חשוב על השיטה הניתוחית המומלצת בשבילך.

    כאשר בשיטה המקובלת והנפוצה היום את השתל מחדירים אל תוך רקמת השד כך שהשתל בכלל לא נוגע בצינוריות או בבלוטות החלב ואין שום פגיעה באברים הפנימיים של השד. כלומר אישה שרוצה להניק תוכל להניק ללא חשש מעצם העובדה שעברה ניתוח להגדלת חזה.

    ישנם מקרים שניתוח להגדלת חזה אף עזר לנשים להניק, כך שאם למשל יש מקרה של פטמה שקועה, לאחר הניתוח והכנסת השתל הפטמה הופכת לבולטת יותר וכך קל יותר להניק.

    הנקה אחרי הגדלת חזה

    קצת על השתלים בהגדלת חזה

    כיום משתמשים בשתלים עמידים מאוד המיוצרים מחומרים איכותיים ובטוחים אשר מעניקים מראה ותחושה טבעית. קיימת עדיפות לשתלי סיליקון על פני שתלי מי מלח כיוון ששתלים אלו מקנים לשד צורה יציבה ופחות מראה של קפלי עור. כמו כן שתלי הסיליקון הינם בעלי מעטפת עמידה ובטוחה ובתוכם קיים חומר העשוי ג'לי צמיגי אשר אינו דולף במצבים נדירים בהם נוצר קרע בשתל.

    לגבי צורת השתל, קיימים 2 סוגים עיקריים של שתלי סיליקון: שתלים עגולים ושתלים אנטומיים. שתל עגול הינו מתאים יותר לנשים המעוניינות להשיג חזה שופע ונשי ולהן מבנה מתאים של שד. השתלים האנטומיים מיועדים לנשים שמבנה השד שלהן מרוקן ונופל, בדר"כ מצב המתרחש לאחר לידות והנקות.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...