שגית משולם מומחית לניתוחי הגדלה והקטנת חזה

לפגישת יעוץ אישית:

    Dr. SAGIT MESHULAM

    מאמרים

    הגדלה או מילוי השד – מה המונח הנכון?

    הגדלה או מילוי השד- מה המונח הנכון? מרבית הנשים הבאות למרפאתי לצורך הגדלת חזה אינן דווקא בנות צעירות בתחילת שנות העשרים לחייהן, אלא דווקא בנות מעט מבוגרות יותר. בדרך כלל מדובר בנשים בשנות השלושים או תחילת שנות הארבעים לחייהן, לאחר שכמעט וסיימו את תכנית הילודה שלהן. נשים אלה מבקשות בדרך כלל להחזיר את השד לגודלו וצורתו שקדמה להריונות ולהנקות, או לכל היותר מידה אחת גדולה יותר בחזיה….הן לא מעוניינות כלל במראה המוגדל האופייני והן חוששות מאד מהמראה הסטיגמטי של הגדלה חזה עם מלאות מוגזמת בקוטב העליון של השד.

    הגדלה או מילוי השד

    מרביתן מבקשות שלא יורגש שעברו ניתוח כשהן בבגדים. הן לא רוצות שבמקום העבודה שלהן יבחינו בשינוי… הן מבקשות את השינוי הזה למענן, כדי שהן תרגשנה טוב מול המראה או מול בן הזוג, כדי שהן תדענה שהפעם זו לא חזייה מרופדת תחת הבגדים שמטשטשת את השד המרוקן אלא החזה שלהן הוא שממלא את החזיה .

    ההגדרה הנכונה יותר, להערכתי, לנשים כאלו היא מילויו השד המרוקן ולא הגדלתו של החזה.

    נשים אלו צריכות להקפיד על מספר כללים בפגישתן עם הכירורג הפלסטי, טרם הניתוח:

    • מיקום השתל – על מנת להקנות לחזה מראה טבעי בקוטב העליון לאורך זמן יש להכניסו תחת השריר ולא תחת השד! שתל המונח תחת השד עשוי להראות טבעי בשנים הראשונות אך לאחר מכן כאשר רקמת השד מדקקת עוד יותר הוא עשוי לבלוט ולהקנות לחזה מראה מלאכותי מאד.  יתרון נוסף של המנח התת שרירי הוא טמון בכך שבדיקות הממוגרפיה יותר רגישות ומדויקות כשהשתל הוא תחת השריר ולא תחת השד.
    • סוג השתל – מונח חשוב בהקשר של תוצאה טבעית הוא "פרופיל השתל". פרופיל השתל הוא דרגת הקימור של השתל בהסתכלות על השד מהצד. אין ספק ששתל אנטומי נותן את המלאות הטבעית ביותר לשד. שתל אנטומי, דמוי טיפה, מחקה בצורה הטובה ביותר את הצורה האנטומית של השד. הוא מאפשר לקוטב העליון להראות פחות כדורי ויותר ישר במבט מהצד.

    שתל אנטומי

    גם שתל עגול, כאשר האישה אינה רזה מדי, יכול לתת מראה טבעי מאד כל עוד הפלסטיקאי משתמש בפרופיל המוגדר בינוני ולא גבוה וכל עוד מנח השתל הוא תחת השריר. מעבר לצורת השתל ופרופיל השתל, יש חשיבות רבה גם לגודל הנבחר. נשים רבות מבקשות מראה שד הדומה לזה שהיה להן בזמן שהניקו. לצערי, רק הטבע יודע לתת מראה שופע שכזה ויחד עם זאת טבעי ורך למראה. שתל סיליקון, ככל שיהיה גדול יותר יראה מלאכותי יותר. בנשים רזות שתל סיליקון שייתן מידת חזייה שהיא מעל B  גדול או C קטן יקנה לשד מראה מוגזם ולא טבעי.

    ARCTICLES

    יכול לעניין אותך גם...